Konst i Det Gröna 27-28 juli 2024

Dags igen - anmäl dig till Konst i Det Gröna 27 - 28 juli 2024

Anmälan:
Anmälan sker via formuläret till höger på sidan. Det finns 120 skärmar för utställning av konst. Som utställare kan du boka max 2 skärmar, du måste då göra två anmälningar (en per skärm).  Skriv då ”Skärm 1” i fältet ”Särskilda önskemål” i din första anmälan och ”Skärm 2” i din andra anmälan. Ange ev. övriga önskemål i samma fält i anmälningsformuläret. Vi försöker i möjligaste mån tillgodose dessa.

När du tryckt på Skicka-knappen i anmälningsformuläret syns din anmälan på denna sida (du får ingen automatisk bekräftelse via e-post). Om platser tar slut kommer din anmälan att hamna på väntelista. Vid ev. återbud kommer du då att bli kontaktad och erbjudas en plats.

OBS! Först till kvarn gäller! Betalning ska ske direkt efter anmälan. Din bokning är giltig först när betalning för skärm/ar och ev. medlemsavgift är erlagd. Vid utebliven betalning avbokas din plats automatiskt. Bekräftelse på din bokning skickas till den e-postadress du uppgett i din anmälan. Detaljerad utställarinformation skickas ut ett par veckor innan utställningsdatum.
Observera! Anmälan är bindande och ingen återbetalning sker vid avanmälan.

Utställaravgift:
Som medlem i Luleå konstförening betalar du 300 kr per skärm. Icke medlem betalar 700 kr per skärm. Om du inte är medlem men vill bli det, kryssar du i det i formuläret och betalar in medlemsavgiften på 250 kr tillsammans med utställaravgiften.

Betalning:
Avgifter betalas till Bankgiro 5610-1447.
OBS! Ange namn vid betalning