Konst i Det Gröna – som alltid en folkfest!

Lite regn spelar ingen roll när Konst i Det Gröna drar igång. Som vanligt blev helgen en folkfest. Nöjda utställare, mängder av besökare båda dagarna och på söndag lyste solen. Kaffe, korv, glass och bullar gick åt - i "fika-boden" hade funktionärerna minst sagt fullt upp!

Stort tack till alla utställare som gjorde kämpainsatser under lördagen med att trotsa det stundom intensiva regnskurarna, lika varmt tack till alla besökare som gjorde det värt mödan. Söndagen bjöd på sol och som vanligt blev helgen en fantastisk folkfest.

Tips! Återupplev dagarna på Instagram

När söndagen närmade sig sitt slut och utställarna började packa ihop sa en besökare, med inte så lite vemod i rösten, ”synd att det nu är ett helt år till nästa gång…”

Vi i Luleå Konstförening ser fram emot Konst i Det Gröna 2024 och hälsar ALLA varmt välkomna tillbaka till härliga konstupplevelser sista helgen i juli.

Tips! Vill du veta mer om Luleå Konstförening och vad vi kommer att bjuda på i höst följ oss också på Facebook Luleå Konstförening