Gott Nytt År

Gott nytt år! Som tidigare har vi ambitionen att fylla det kommande året med spännande aktiviteter.

Fyra spännande After Work inplanerade under 2024

Precis som föregående år kommer vi i samarbete med Galleri Lindberg arrangera AW på Kulturcentrum Ebeneser, två tillfällen på våren och två på hösten. Inplanerade datum för AW är 8 mars, 10 maj, 27 september och 22 november.

Vi hoppas att du vill vara medlem hos oss även 2024. Medlemsavgiften är som tidigare 250 kronor och 150 kronor för tillkommande familjemedlem.

Som tidigare gäller att Du som betalar in medlemsavgiften senast den 1 mars 2024 deltar i utlottningen av en ”Helggourmetpåse” från Hemmagastronomi.

Du kan betala medlemsavgiften på följande sätt

1. Genom inbetalningskort till bankgiro 5610-1447 eller
  2. Via internetbanken till bankgiro 5610-1447

Information om våra olika aktiviteter publiceras på hemsidan  https://lulea.konstforeningar.se/

Du kan också följa oss på Instagram och på Facebook

Ett riktigt gott nytt år i konstens tecken önskar vi Dig!