Konstresa till Skellefteå den 12 augusti

Cancelled Stamp From Benin Featuring The Artist Vincent Willem Van Gogh

Du som medlem (d v s betalt medlemsavgift för 2023) anmäl dig till konstresan 12 augusti. Programmet för dagen är dels ett besök på Sara Kulturhus dels att besöka Van Gogh Alive, en digital konstupplevelse med levande grafik och musik som stimulerar alla sinnen.

Kostnaden för bussresa inklusive entrebiljetter till Sara Kulturhus och Van Gogh Alive är 350 kronor per person. Ingen lunch ingår, ingen förbokning kommer heller att göras, var och en ansvarar själv för sin lunch/lunchkostnad.

Buss avgår från Luleå busstation klockan 08.30 på lördagen och vi räknar med att vara hemma igen klockan 16.45.Vi har bokat 30 platser och ”först till kvarn” gäller. Du anmäler dig via mejl till Jenny Burlin, jenny.burlin@allt2.se

OBS! Du betalar in avgiften först när du fått bekräftelse från Jenny på din anmälan.